zondag 3 mei 2015

Dingen die anders overkomen op Social Media.

Hey! Vandaag een onderwerp wat niet zo leuk is...
Dingen die anders overkomen op Social Media.

zie hier een voorbeeld: 

Ik:*Hey Esther.* 9:55
Esther:*Hey Juul.*9:59
Esther:*Hallo?*10:12
Esther*Ben je er nog?*10:15
Ik:* Ohh ja sorry ik was je helemaal vergeten, ik wilde vragen of je wilde afspreken maar het moet een andere keer. Er kwam plotseling iets tussen.*:10:17
Esther:*Wat komt er komt er tussen dan?*10:18
Ik:*Dat is lekker privè :p*10:18
Ik;*Doeii, 'k zie je later.(Denk ik haha).*10:19
Esther:*Oké... Hoe bedoel je?*10:21
Ik:* Haha was een grapje, Ik ben weer thuis*16:58
Esther:*Oh oké, Doeii.*17:01

(De zinnen die dik gedrukt zijn kunnen anders overkomen.)
Even voor de duidelijk dit gesprekje ^hierboven^ heb ik uit mijn duim gezogen haha.


Dit zijn dus dingen die niet leuk zijn, dus probeer het zo leuk mogelijk te houden...

Dingen die je vooral niet moet zeggen:
-Geen dingen zeggen zoals: 'je/het moet'
-Niet dreigen.
-Als je twijfelt niet versturen maar er iets anders van maken(of helemaal niet).
-Niet spammen
-Zeggen dat je gaat , maar toch niet gaat.
-Dingen die grappig bedoelt zijn, maar niet grappig zijn(voor een ander).
-Niet schelden
-Praat niet te veel over jezelf

Happy Kisses Julissa!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten